آ
-
آدینه آزادگله، مهدی
تأثیر سیستمهای اطلاعاتی استرتژیک بر استراتژی رقابتی و عملکرد شرکتها [(مقالات آماده انتشار)]
-
آزادی، کیهان
بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
ا
-
ابراهیمیان جلودار، سید یاسر
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
-
احسانی، زهرا
تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]
-
اخوان خرازیان، مریم
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
اسپهلار، اصغر
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]
-
اسداللهی شاه بابلی، عطیه
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
-
اسدی، نوراله
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
اسدی، نوراله
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
-
اسدی، نوراله
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]
-
اسدی امیری، اصغر
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
-
اسدی امیری، اصغر
بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]
-
اسدی امیری، اصغر
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 64-73]
-
اصغری، سعید
بررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه: شعب بانک شهر) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 70-82]
-
اصغری نظرلو، شهلا
بررسی رابطه بین حمایت گری سازمانی و خردگرایی سازمانی در شهرداریهای کلانشهر تبریز [(مقالات آماده انتشار)]
-
اصفهانی، امیرحسین
پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]
-
اصل سعیدی پور، فردوس
بررسی تاثیرکیفیت افشای ماهیت کسب و کار و عملکرد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران (مطالعه موردی: شرکت های سرمایه گذار در بندر امیرآباد) [(مقالات آماده انتشار)]
-
امیرنژاد، لیلا
بررسی تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی فرهنگ انطباق پذیری (مورد مطالعه : سازمان انتقال خون ایران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 83-96]
-
امیری جاوید، هادی
تأثیر بحران مالی جهانی بر جریان سرمایه گذاری در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (رهیافت هم انباشتگی در داده های تابلویی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]
-
ایمانی، سید صادق
نقش هوش تجاری در رقابت با توجه به نقش میانجی کارآفرینی گرایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
ایمانی، سید صادق
نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
ایمانی، سید صادق
بررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها [(مقالات آماده انتشار)]
ب
-
باباجانی بابلی، دکتر محدثه
تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]
-
باباجانی بابلی، محدثه
بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
-
باباجانی بابلی، محدثه
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
باباجانی بابلی، محدثه
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
-
باباجانی بابلی، محدثه
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
باقرزاده، مژگان
مطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 14-31]
-
برارزاد آرائی، سمیه
بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
بهرام ارجاوند، مهران
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]
-
بهرام ارجاوند، مهران
مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]
-
بهرام ارجاوند، مهران
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
بهرام ارجاوند، مهران
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
بهرام ارجاوند، مهران
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
بهرام ارجاوند، مهران
روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]
-
بهزاد، بهزاد
بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
بینا اسرمی، فاطمه
نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]
پ
-
پوروردی وانگاه، فتانه
طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]
ت
-
ترابی سیاه چناری، علی
مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
ث
-
ثابت، محمدرضا
مطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 14-31]
ج
-
جلالی، شهرام
عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]
-
جوادی، بهاره
بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
ح
-
حاجیان، محسن
مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]
-
حسنزاده، نفیسه
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
حسن زاده، نیما
عوامل موثر بر توسعهی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
-
حسنی، علی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
حسینی، روح اله
بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
حسینی، میرزاحسن
طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]
-
حسینی امیری، سید محمود
نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]
-
حسینی امیری، سید محمود
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]
-
حسینی رستمی، سید محمدرضا
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
-
حقیقی، محمد
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
-
حیدری، مجید
تأثیر CRM استراتژیک، CRM عملیاتی و CRM تحلیلی بر قابلیت نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 80-91]
-
حیدری آردی، طیبه
بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
-
حیدری آردی، طیبه
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
خ
-
خاکزادیان، سید مهدی
نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]
-
خاکزادیان، مهدی
نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
خدامرادی، ایلناز
واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
-
خدیوی، دکتر اسدالله
بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]
-
خراط، یگانه
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
خراط، یگانه
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
خرّاط، یگانه
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]
-
خرّاط، یگانه
مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]
-
خرّاط، یگانه
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
خرّاط، یگانه
روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]
-
خسروی، علی اصغر
ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران [(مقالات آماده انتشار)]
-
خسروی، علی اصغر
مدیریت کارآفرینی و کارکردهای آن در سازمانها [(مقالات آماده انتشار)]
-
خضری، سروه
عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی انجمن زادگاهی دریانیهای تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-66]
-
خطی دیزآبادی، محمدرضا
بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]
-
خیرالهی میدانی، حامد
عوامل موثر بر توسعهی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
د
-
داداشی جوکندان، علیرضا
تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
داداشی جوکندان، علیرضا
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
داداشی جوکندان، علیرضا
طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]
-
درزی، معین
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]
-
دوستار، محمد
طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]
-
دیواندری، احمد
ارائه مدلی جهت برسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر باورهای مدیریت و ایجاد مدیریت نسبی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 32-51]
ر
-
رباط جزی، زهره
تاثیر همسو سازی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی و بهره وری در سیستم بانکی (مطالعه موردی: بانک سپه) [دوره 4، شماره 4، 1402]
-
ربیعی، مهناز
واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
-
رحمانی، زین العابدین
تأثیر سیستمهای اطلاعاتی استرتژیک بر استراتژی رقابتی و عملکرد شرکتها [(مقالات آماده انتشار)]
-
رحیمی، امیر
عوامل موثر بر توسعهی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
-
رحیمی، محمود
بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
رشیدی قادی، ابوالفضل
تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
رضائی، سید مصطفی
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
-
رضائی، فاطمه
مروری بر مفهوم کارآفرینی استراتژیک [(مقالات آماده انتشار)]
-
رضازاده، آمنه
تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]
-
رضایی، حسن
بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]
-
رضوانی، عباس
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
رمضانی، علی
پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]
ز
-
زراعتی فوکلایی، پروانه
بررسی تاثیرکیفیت افشای ماهیت کسب و کار و عملکرد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران (مطالعه موردی: شرکت های سرمایه گذار در بندر امیرآباد) [(مقالات آماده انتشار)]
س
-
سراج پور، سارا
نقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
سراج پور، سارا
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]
-
سراج پور، سارا
تأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
نقش و جایگاه آموزش عالی در رشد و توسعه اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 54-63]
-
سلطانی، مسعود
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
سلیمی، مونا
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]
ش
-
شاهواروقی فراهانی، میلاد
پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]
-
شاهی، میثم
بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]
ص
-
صادقی، فریدون
ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران [(مقالات آماده انتشار)]
-
صافی، متین
تاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 12-29]
-
صافی، محمدرضا
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
-
صالحی، محسن
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
-
صالحی، نادر
تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]
-
صالحی، نادر
تاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 12-29]
-
صالحی آسفیجی، نور الله
پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]
-
صالحی آسفیجی، نورالله
قاعده ی بهینه ی سیاست پولی با استفاده از نظریه ی کنترل بهینه:تعادل ایستاو پایدار پول [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]
-
صفاریان همدانی، سعید
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
-
صوفیان، محمد
بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]
ط
-
طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین
مدیریت کارآفرینی و کارکردهای آن در سازمانها [(مقالات آماده انتشار)]
-
طاهری، دکتر فاطمه
مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]
-
طغرایی، محمدتقی
عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی انجمن زادگاهی دریانیهای تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-66]
ع
-
عرب، حسین
عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]
-
عرب، یگانه
تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]
-
عرب خزائلی، سعید
نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]
-
عسکریان امیری، فاطمه
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
-
علیزاده چمازکتی، امیر
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
-
علیزاده چمازکتی، امیر
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
-
علیزاده چمازکتی، امیر
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]
-
علیزاده صیقلان، حمزه
بررسی فرصتها و چالشهای کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکهای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
-
علی نژاد، مریم
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]
-
عمادی، سیده مریم
نقش هوش تجاری در رقابت با توجه به نقش میانجی کارآفرینی گرایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
عمادی، سیده مریم
نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی [(مقالات آماده انتشار)]
-
عمادی، سیده مریم
بررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها [(مقالات آماده انتشار)]
-
عندلیب، بردیا
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
غ
-
غفاری، رحمان
طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]
-
غفاری، علیرضا
تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
غفاری، علیرضا
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]
ف
-
فتاحی، مجید
نقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
فتاحی، مجید
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]
-
فتاحی، مجید
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]
-
فتاحی، مجید
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
فتاحی، مجید
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
-
فتاحی، مجید
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
-
فتاحی، مجید
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
-
فتاحی، مجید
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
فتاحی، مجید
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]
-
فتاحی، مجید
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]
-
فراهانی، محمد
بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایهگذار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
فرزاد، حسین
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
-
فرزین، میلاد
نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]
-
فرهادی سنگدهی، لیلا
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
-
فرهادی مقدم، عبدالحمید
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]
-
فرید، علیرضا
بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]
-
فلاح، مریم
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]
-
فلاحتی ساروی، سید سینا
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]
-
فلاح جلودار، مهدی
وظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 10-24]
ق
-
قاسم پور، سعید
طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]
-
قاسمنژاد، زبیر
تأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]
-
قلیتبار، ملیحه
وظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 10-24]
-
قمری، سیده سارا
کاربرد تحقیق در عملیات و سرمایه گذاری پروژه [(مقالات آماده انتشار)]
ک
-
کابلی بیزکی، شیوا
مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]
-
کابلی بیزکی، شیوا
مروری بر بهبود فرایند کسب و کار نمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران [(مقالات آماده انتشار)]
-
کامرانی امیری، میثم
شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]
-
کردنوری، امیرحسین
طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک با رویکرد توسعه پایدار در بانک های تخصصی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 56-69]
-
کرمی، پروانه
تحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-9]
-
کریمی، مجتبی
تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]
-
کسائی، مسعود
بررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 42-53]
-
کلانتری، علی
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]
-
کلانتری، علی
مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]
-
کلانتری، علی
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
کلانتری، علی
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
کلانتری، علی
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
کلانتری، علی
روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]
-
کمالینژاد، فاطمه
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
کمالینژاد، فاطمه
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
کمالی نژاد، فاطمه
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]
-
کمالی نژاد، فاطمه
مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]
-
کمالی نژاد، فاطمه
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
کمالی نژاد، فاطمه
روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]
-
کنطورچی، حلیمه
بررسی نقش رضایت شغلی و وفاداری بر تمایل به دو شغله بودن معلمان آموزش و پرورش [(مقالات آماده انتشار)]
ل
-
لشکریان، محمود
بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]
م
-
ماهفروزی، عباس
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
محرمی، حمیده
بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
محمدی، رضا
بررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 42-53]
-
محمدی، رضا
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
محنت فر، یوسف
تأثیر یارانه حاملهای انرژی بر کسری بودجه دولت در کشورهای منتخب با تاکید بر ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
مرتضوی، سیده لعیا
بررسی رابطه توانمندسازی و تیم سازی با شایستگیهای کارکنان با مطالعه نقش تعدیل گر فرهنگ یادگیری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 30-41]
-
مظفری اسرمی، آسیه
تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد) [(مقالات آماده انتشار)]
-
مظلوم روشن، محمد
بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
-
معمائی، ندا
ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران [(مقالات آماده انتشار)]
-
معمائی، ندا
مدیریت کارآفرینی و کارکردهای آن در سازمانها [(مقالات آماده انتشار)]
-
مقصودی، شروین
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
-
ملیجی، مهرداد
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]
-
منطقی، منوچهر
طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]
-
مهدوی، ایرج
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
-
مهرمنش، حسن
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
-
مهرمنش، حسن
بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
موسوی فرد، مهتاب السادات
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
-
میاندهی رودسری، دکتر حجتالله
بررسی فرصتها و چالشهای کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکهای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
-
میرباقری جم، محمد
بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
-
میری لداری، سیده سهیلا
تأثیر یارانه حاملهای انرژی بر کسری بودجه دولت در کشورهای منتخب با تاکید بر ایران [(مقالات آماده انتشار)]
ن
-
نادری، حامد
نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]
-
نبوی چاشمی، سید علی
بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایهگذار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
نجاتی، نیلا
بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]
-
نجاتی، نیلا
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
-
نجاتی، نیلا
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
نجاتی ساروی، نیلوفر
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
-
نژاد فلاتوری مقدم، محمدرضا
پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]
-
نصیری مستان آباد، مصطفی
شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 36-50]
-
نظری، محبوبه
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
نعامی، عبداله
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
-
نعمت نژاد، کورش
تحلیل ارتباط میان مالکیت نهادی و عملکرد شرکتها با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده پاداش هیئت مدیره [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 46-55]
-
نورمرادی، صبیه
کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]
-
نوروزی، حسین
شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 36-50]
-
نوری، علیرضا
ارائه مدلی جهت برسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر باورهای مدیریت و ایجاد مدیریت نسبی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 32-51]
-
نیک خواه، مجتبی
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]
-
نیکزاد، محمد صادق
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
و
-
وانی شجاع، نوشین
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]
-
وانی شجاع، نوشین
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]
-
وفائی، نظامعلی
علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن [دوره 4، شماره 3، 1402]
-
وفائیان، سودابه
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
ه
-
هاشمیان، سید محمد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
هاشمی مقدم، امین
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
ی
-
یداللهزاده طبری، ناصرعلی
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]
-
یعقوبی زنجانی، مونا
مدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 26-53]
-
یعقوبی زنجانی، مونا
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
-
یگانگی، سید کامران
تحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-9]
-
یگانگی، سید کامران
مروری بر مفهوم کارآفرینی استراتژیک [(مقالات آماده انتشار)]
-
یگانگی، سید کامران
کاربرد تحقیق در عملیات و سرمایه گذاری پروژه [(مقالات آماده انتشار)]
-
یوسفی سعید آبادی، رضا
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]
-
یوسفی سعیدآبادی، رضا
تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد) [(مقالات آماده انتشار)]
-
یونسی، علی
تاثیر نرخ مشارکت بر تولید ناخالص داخلی استانهای کشور [دوره 4، شماره 3، 1402]