آ

  • آدینه آزادگله، مهدی تأثیر سیستم‌های اطلاعاتی استرتژیک بر استراتژی رقابتی و عملکرد شرکتها [(مقالات آماده انتشار)]

  • آزادی، کیهان بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]

ا

  • ابراهیمیان جلودار، سید یاسر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • احسانی، زهرا تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]

  • اخوان خرازیان، مریم بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]

  • اسپه‌لار، اصغر تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]

  • اسداللهی شاه بابلی، عطیه بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]

  • اسدی، نوراله بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • اسدی، نوراله بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]

  • اسدی، نوراله رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]

  • اسدی امیری، اصغر بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]

  • اسدی امیری، اصغر بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]

  • اسدی امیری، اصغر بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 64-73]

  • اصغری، سعید بررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه: شعب بانک شهر) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 70-82]

  • اصغری نظرلو، شهلا بررسی رابطه بین حمایت گری سازمانی و خردگرایی سازمانی در شهرداری‌های کلان‌شهر تبریز [(مقالات آماده انتشار)]

  • اصفهانی، امیرحسین پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

  • اصل سعیدی پور، فردوس بررسی تاثیرکیفیت افشای ماهیت کسب و کار و عملکرد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران (مطالعه موردی: شرکت های سرمایه گذار در بندر امیرآباد) [(مقالات آماده انتشار)]

  • امیرنژاد، لیلا بررسی تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی فرهنگ انطباق پذیری (مورد مطالعه : سازمان انتقال خون ایران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 83-96]

  • امیری جاوید، هادی تأثیر بحران مالی جهانی بر جریان سرمایه گذاری در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (رهیافت هم انباشتگی در داده های تابلویی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]

  • ایمانی، سید صادق نقش هوش تجاری در رقابت با توجه به نقش میانجی کارآفرینی گرایی [(مقالات آماده انتشار)]

  • ایمانی، سید صادق نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی [(مقالات آماده انتشار)]

  • ایمانی، سید صادق بررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها [(مقالات آماده انتشار)]

ب

  • باباجانی بابلی، دکتر محدثه تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

  • باباجانی بابلی، محدثه بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]

  • باباجانی بابلی، محدثه تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • باباجانی بابلی، محدثه رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]

  • باباجانی بابلی، محدثه بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • باقرزاده، مژگان مطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 14-31]

  • برارزاد آرائی، سمیه بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • بهرام ارجاوند، مهران مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]

  • بهرام ارجاوند، مهران مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]

  • بهرام ارجاوند، مهران مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • بهرام ارجاوند، مهران مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • بهرام ارجاوند، مهران بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • بهرام ارجاوند، مهران روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • بهزاد، بهزاد بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • بینا اسرمی، فاطمه نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]

پ

  • پوروردی وانگاه، فتانه طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

ت

  • ترابی سیاه چناری، علی مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]

ث

  • ثابت، محمدرضا مطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 14-31]

ج

  • جلالی، شهرام عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]

  • جوادی، بهاره بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

ح

  • حاجیان، محسن مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]

  • حسن‌زاده، نفیسه بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • حسن زاده، نیما عوامل موثر بر توسعه‌ی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]

  • حسنی، علی بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • حسینی، روح اله بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • حسینی، میرزاحسن طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

  • حسینی امیری، سید محمود نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]

  • حسینی امیری، سید محمود نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

  • حسینی رستمی، سید محمدرضا بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]

  • حقیقی، محمد بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]

  • حیدری، مجید تأثیر CRM استراتژیک، CRM عملیاتی و CRM تحلیلی بر قابلیت نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 80-91]

  • حیدری آردی، طیبه بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

  • حیدری آردی، طیبه شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]

خ

  • خاکزادیان، سید مهدی نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]

  • خاکزادیان، مهدی نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی [(مقالات آماده انتشار)]

  • خدامرادی، ایلناز واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • خدیوی، دکتر اسدالله بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

  • خراط، یگانه مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • خراط، یگانه بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • خرّاط، یگانه مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]

  • خرّاط، یگانه مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]

  • خرّاط، یگانه مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • خرّاط، یگانه روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • خسروی، علی اصغر ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران [(مقالات آماده انتشار)]

  • خسروی، علی اصغر مدیریت کارآفرینی و کارکردهای آن در سازمان‏ها [(مقالات آماده انتشار)]

  • خضری، سروه عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی انجمن زادگاهی دریانی‌های تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-66]

  • خطی دیزآبادی، محمدرضا بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]

  • خیرالهی میدانی، حامد عوامل موثر بر توسعه‌ی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]

د

  • داداشی جوکندان، علیرضا تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]

  • داداشی جوکندان، علیرضا بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]

  • داداشی جوکندان، علیرضا طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

  • درزی، معین ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]

  • دوستار، محمد طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

  • دیواندری، احمد ارائه مدلی جهت برسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر باورهای مدیریت و ایجاد مدیریت نسبی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 32-51]

ر

  • رباط جزی، زهره تاثیر همسو سازی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی و بهره وری در سیستم بانکی (مطالعه موردی: بانک سپه) [دوره 4، شماره 4، 1402]

  • ربیعی، مهناز واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • رحمانی، زین العابدین تأثیر سیستم‌های اطلاعاتی استرتژیک بر استراتژی رقابتی و عملکرد شرکتها [(مقالات آماده انتشار)]

  • رحیمی، امیر عوامل موثر بر توسعه‌ی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]

  • رحیمی، محمود بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • رشیدی قادی، ابوالفضل تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]

  • رضائی، سید مصطفی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]

  • رضائی، فاطمه مروری بر مفهوم کارآفرینی استراتژیک [(مقالات آماده انتشار)]

  • رضازاده، آمنه تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

  • رضایی، حسن بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

  • رضوانی، عباس طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • رمضانی، علی پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

ز

  • زراعتی فوکلایی، پروانه بررسی تاثیرکیفیت افشای ماهیت کسب و کار و عملکرد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران (مطالعه موردی: شرکت های سرمایه گذار در بندر امیرآباد) [(مقالات آماده انتشار)]

س

  • سراج پور، سارا نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

  • سراج پور، سارا عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

  • سراج پور، سارا تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]

  • سعادتی شامیر، ابوطالب نقش و جایگاه آموزش عالی در رشد و توسعه اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 54-63]

  • سلطانی، مسعود تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • سلیمی، مونا بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]

ش

  • شاهواروقی فراهانی، میلاد پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

  • شاهی، میثم بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

ص

  • صادقی، فریدون ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران [(مقالات آماده انتشار)]

  • صافی، متین تاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 12-29]

  • صافی، محمدرضا چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]

  • صالحی، محسن بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]

  • صالحی، نادر تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]

  • صالحی، نادر تاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 12-29]

  • صالحی آسفیجی، نور الله پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]

  • صالحی آسفیجی، نورالله قاعده ی بهینه ی سیاست پولی با استفاده از نظریه ی کنترل بهینه:تعادل ایستاو پایدار پول [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

  • صفاریان همدانی، سعید تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

  • صوفیان، محمد بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]

ط

  • طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین مدیریت کارآفرینی و کارکردهای آن در سازمان‏ها [(مقالات آماده انتشار)]

  • طاهری، دکتر فاطمه مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

  • طغرایی، محمدتقی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی انجمن زادگاهی دریانی‌های تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-66]

ع

  • عرب، حسین عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]

  • عرب، یگانه تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

  • عرب خزائلی، سعید نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]

  • عسکریان امیری، فاطمه بررسی وضعیت انواع نوآوری‌ سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]

  • علیزاده چمازکتی، امیر نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]

  • علیزاده چمازکتی، امیر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • علیزاده چمازکتی، امیر تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]

  • علیزاده صیقلان، حمزه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

  • علی نژاد، مریم نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

  • عمادی، سیده مریم نقش هوش تجاری در رقابت با توجه به نقش میانجی کارآفرینی گرایی [(مقالات آماده انتشار)]

  • عمادی، سیده مریم نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی [(مقالات آماده انتشار)]

  • عمادی، سیده مریم بررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها [(مقالات آماده انتشار)]

  • عندلیب، بردیا رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]

غ

  • غفاری، رحمان طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

  • غفاری، علیرضا تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]

  • غفاری، علیرضا بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]

ف

  • فتاحی، مجید نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

  • فتاحی، مجید نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]

  • فتاحی، مجید عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

  • فتاحی، مجید بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • فتاحی، مجید تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]

  • فتاحی، مجید شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]

  • فتاحی، مجید بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]

  • فتاحی، مجید تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]

  • فتاحی، مجید نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]

  • فتاحی، مجید نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]

  • فراهانی، محمد بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایه‌گذار در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • فرزاد، حسین بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]

  • فرزین، میلاد نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]

  • فرهادی سنگدهی، لیلا تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

  • فرهادی مقدم، عبدالحمید بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]

  • فرید، علیرضا بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

  • فلاح، مریم بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

  • فلاحتی ساروی، سید سینا نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

  • فلاح جلودار، مهدی وظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 10-24]

ق

  • قاسم پور، سعید طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

  • قاسم‌نژاد، زبیر تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]

  • قلی‌تبار، ملیحه وظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 10-24]

  • قمری، سیده سارا کاربرد تحقیق در عملیات و سرمایه گذاری پروژه [(مقالات آماده انتشار)]

ک

  • کابلی بیزکی، شیوا مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

  • کابلی بیزکی، شیوا مروری بر بهبود فرایند کسب و کار نمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران [(مقالات آماده انتشار)]

  • کامرانی امیری، میثم شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]

  • کردنوری، امیرحسین طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک با رویکرد توسعه پایدار در بانک های تخصصی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 56-69]

  • کرمی، پروانه تحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-9]

  • کریمی، مجتبی تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]

  • کسائی، مسعود بررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 42-53]

  • کلانتری، علی مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]

  • کلانتری، علی مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]

  • کلانتری، علی مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • کلانتری، علی مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • کلانتری، علی بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • کلانتری، علی روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • کمالی‌نژاد، فاطمه مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • کمالی‌نژاد، فاطمه بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • کمالی نژاد، فاطمه مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [(مقالات آماده انتشار)]

  • کمالی نژاد، فاطمه مروری برتاریخچه ی بلاک چین ورمزارز ها درتجارت الکترونیک [(مقالات آماده انتشار)]

  • کمالی نژاد، فاطمه مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • کمالی نژاد، فاطمه روش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • کنطورچی، حلیمه بررسی نقش رضایت شغلی و وفاداری بر تمایل به دو شغله بودن معلمان آموزش و پرورش [(مقالات آماده انتشار)]

ل

  • لشکریان، محمود بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]

م

  • ماهفروزی، عباس بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • محرمی، حمیده بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • محمدی، رضا بررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 42-53]

  • محمدی، رضا بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]

  • محنت فر، یوسف تأثیر یارانه حامل‌های انرژی بر کسری بودجه دولت در کشورهای منتخب با تاکید بر ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • مرتضوی، سیده لعیا بررسی رابطه توانمندسازی و تیم سازی با شایستگی‌های کارکنان با مطالعه نقش تعدیل گر فرهنگ ‌یادگیری ‌سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 30-41]

  • مظفری اسرمی، آسیه تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد) [(مقالات آماده انتشار)]

  • مظلوم روشن، محمد بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]

  • معمائی، ندا ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران [(مقالات آماده انتشار)]

  • معمائی، ندا مدیریت کارآفرینی و کارکردهای آن در سازمان‏ها [(مقالات آماده انتشار)]

  • مقصودی، شروین بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]

  • ملیجی، مهرداد رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]

  • منطقی، منوچهر طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

  • مهدوی، ایرج بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]

  • مهرمنش، حسن بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]

  • مهرمنش، حسن بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • موسوی فرد، مهتاب السادات طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]

  • میاندهی رودسری، دکتر حجت‌الله بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

  • میرباقری جم، محمد بررسی اثرات متغیرهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • میری لداری، سیده سهیلا تأثیر یارانه حامل‌های انرژی بر کسری بودجه دولت در کشورهای منتخب با تاکید بر ایران [(مقالات آماده انتشار)]

ن

  • نادری، حامد نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]

  • نبوی چاشمی، سید علی بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایه‌گذار در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • نجاتی، نیلا بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]

  • نجاتی، نیلا بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]

  • نجاتی، نیلا بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • نجاتی ساروی، نیلوفر بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]

  • نژاد فلاتوری مقدم، محمدرضا پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

  • نصیری مستان آباد، مصطفی شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 36-50]

  • نظری، محبوبه تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]

  • نعامی، عبداله طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]

  • نعمت نژاد، کورش تحلیل ارتباط میان مالکیت نهادی و عملکرد شرکتها با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده پاداش هیئت مدیره [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 46-55]

  • نورمرادی، صبیه کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]

  • نوروزی، حسین شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 36-50]

  • نوری، علیرضا ارائه مدلی جهت برسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر باورهای مدیریت و ایجاد مدیریت نسبی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 32-51]

  • نیک خواه، مجتبی ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]

  • نیکزاد، محمد صادق نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]

و

  • وانی شجاع، نوشین نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]

  • وانی شجاع، نوشین نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]

  • وفائی، نظامعلی علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • وفائیان، سودابه نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]

ه

  • هاشمیان، سید محمد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • هاشمی مقدم، امین بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]

ی

  • یدالله‌زاده طبری، ناصرعلی بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

  • یعقوبی زنجانی، مونا مدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 26-53]

  • یعقوبی زنجانی، مونا طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]

  • یگانگی، سید کامران تحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-9]

  • یگانگی، سید کامران مروری بر مفهوم کارآفرینی استراتژیک [(مقالات آماده انتشار)]

  • یگانگی، سید کامران کاربرد تحقیق در عملیات و سرمایه گذاری پروژه [(مقالات آماده انتشار)]

  • یوسفی سعید آبادی، رضا بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران) [(مقالات آماده انتشار)]

  • یوسفی سعیدآبادی، رضا تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد) [(مقالات آماده انتشار)]

  • یونسی، علی تاثیر نرخ مشارکت بر تولید ناخالص داخلی استانهای کشور [دوره 4، شماره 3، 1402]